torsdag 5 december 2013

Inställt blä..

Serru serru, det blev inget av med hanteringen hos tandhygienist igår o det var inte för att jag bangade på något vis. Nej, strax efter 8 ringde en kvinna o talade om att tandhyg. hade blivit sjuk o få gå hem. jaha, ny tid är bokad, men inte förrän 18/2. Jag får stå ut tills dess..ehh, inga problem med det faktiskt, får bli duktigare med tandtråden/stickorna o mellanrumsborstarna i sjuttifjorton storlekar tills dess. Pust! Make säger att det beror på sockret, allt beror på sockret enligt honom tom avsaknaden av världsfrid förmodligen.. Allvarligt talat så har han säkert rätt till en viss del ..ja kanske inte fred på jorden men inflammationer i kroppen..säkerligen rätt. Jag tycker ändå att jag rensat bort en hel del av det sötade..men nu börjar han prata om socker i tandkrämen, då blir jag trött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar