tisdag 30 april 2013

Jobb igen..

Jo så är det o i morse vaknade jag med ett ryck för att jag drömde..om jobbet. Kan väl inte vara nyttigt! Nu börjar jag halvtid i två veckor först o skall se hur det fungerar. Handen är fortfarande rätt ostabil o gör ont men det SKA ge sig. På ett sätt skall det bli skönt att komma in i någorlunda rutin-lunket igen.
Jag hoppas att om jag fixar att jobba så kanske jag kan börja lite försiktigt med träning igen. Jag hade trott att jag skulle kunna träna något under dessa alla veckor/månader hemma men jag har fått nöja mig med att promenera.. gata upp o gata ned.
Jag längtar som sagt efter yoga, något som jag inte skall hålla på med säger arbetsterapeuten utan styrketräning zzzzzz. Inte skoj. Det kommer att bli yoga igen för att det ÄR skoj o jag mår bra av det så får jag väl försöka träna styrka också som balans.
När jag blir ännu skrynkligare än vad jag är nu så vill jag fortfarande slå knut på mig själv, lika mycket som Badass Bette






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar