lördag 19 januari 2013

Nerver på spänn

Efter en riktig shitty friday så tar jag äntligen helg. På andra sidan helgen väntar  två dagars funderingar o väntan blandat med oro.  Onsdag är det operation. Egentligen skulle jag jobbat måndag o tisdag också, lika bra liksom. Men..ju mer dagen har närmat sig desto mer har jag känt att nej, jag måste sakta ned, måste var där i huvudet också.. Högerhanden skall justeras i form av ett ben som skall tas bort o senor som skall dras. Det lär kännas o ta lång tid, såpass mycket vet jag. Men också att det går bra i de allra flesta fall, att båda styrka o rörlighet oftast  kommer tillbaka till slut. Som sagt.. det kommer att ta tid men å andra sidan hade jag inte gjort detta nu så kan det bli värre, såpass mycket värre att det inte går att göra denna operation. Så..bara att hålla andan o hänga med alltså.

Nu i helgen har vi lite skojiga saker på g, från att helgen såg helt tom ut blev det både kalas på dagen o bio med middag lite senare. I morgon får vi nog röja lite här hemma innan jag hamnar med gipsklump på handen. Om det blir lite tid över någon gång under helgen skall jag ta mig en tur till Posthotellet också för att kolla in:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar