söndag 16 december 2012

Sjuk?


Jag känner mig lite vissen nu så här på söndagen. Har haft en riktigt mysig helg med trevliga träffar o middagar o lite julshopping. Nu känner jag mig lätt mör o halsen rispar otäckt. Blir det jobb eller säng i morgon tro? Nåväl, det blir som det blir..
Lördagens förmiddag tillbringades tillsammans med en studiekompis som var i stan på besök. Mannen hennes fick shoppa på egen hand medan vi pratade bort en god stund. Vi passade på o gick till Way Cup på Järntorget. Fullt med folk o skojig inredning, verkar fungera bra med konceptet återanvändning. Lampor utav konservglas, Lp-skivor på väggarna, trasmattor likaså..Fint var det o gott dessutom


Senare på kvällen blev det supergod fisksoppa hos min syster. Jag hade köpt ett par lattemuggar, lite konfekt o så kolaboken Pärlan. Mysigt att samla släkten från ung till gammal..

Idag söndag har det stått klappköp på must- do listan. Blommor kan man aldrig få för mycket av så en titt i liten blomsterbutik i Haga fick hinnas med också






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar