onsdag 31 oktober 2012

Ett hårt grepp

ja så får det bli, ett hårt grepp i örat eller nacken eller varför inte i båda! När det gäller att stoppa i sig alltså, man behöver ju inte stoppa i sig allt man kommer över, eller hur? Om man dessutom inte tränar så är snart katastrofen ett faktum. Där är jag nu, svindlande nära katastrof alltså. Nu är ju inte det världens ände men tillräckligt illa fr mig. Jag gillar mig inte..kläderna sitter konstigt o inte direkt skönt... Jag blir trött o får ont..jag blir på dåligt humör dessutom.
Vad gör jag nu då? Träna, jamen si det går inte, mina favoriter som jag verkligen, verkligen gillar funkar inte med dumma händer o armbågar.
Promenader dagligen blir det men det räcker ju inte på långa vägar.  Alltså måste jag även ändra på intaget. Nu får det bli lite reducering av kolhydraterna, de skall få finnas på tallriken men inte nu de två första dagarna o efter det kolhydrater fast av mindre mängd o av bättre kvalitet.
Maken har tidigare provat lchf o jag hängde på där ett tag men hu det funkar inte varken psykiskt eller fysiskt. Allt det där fettet får jag inte i mig o sedan minimalt med grönsaker..nää!
Fjärde dagen idag..än så funkar det bra, lite tjafs på jobbet om jag verkligen inte skulle ha kaka..o inte en gång utan åtskilliga...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar