måndag 4 juni 2012

Möbelfunderingar

Det blev 3 små skåp, de får sitta på rad, antingen vågrätt eller horisontellt. En annan idé är att de kanske är fina som små sängskåp..vi får se. Än så länge ligger de kvar i sina kartonger ute i förrådet. Jag har bara kollat att glaset är helt i dem än så länge. Jag hade mycket annat att kolla på o att fundera över där på Ikea. Tvbänk tex. Jag har varit inne på plåtskåpet Ps 

Men gillar även Malmbyrå

Byrån går lite i stil med kökets inredning o är mer "ren" än plåtskåpet, det kommer att bli något högblankt i vilket fall eftersom jag inte gillar målat vitt som gärna blir gräddvitt. Maken la genast in sitt veto med att det funkar väl inte med lådor om man skall ha ljud grejjor till tv där..Ja, inte vet jag, varför inte? Ett alternativ kanske är att ta sig en tur till köksbutiken o se vad de har.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar