tisdag 15 maj 2012

I väntans tider


I dag sitter jag lite på nålar och väntar på första budet, om det nu kommer ett sådant? När vi hörde av mäklaren i går så hade hon börjat ringa runt och hade kommit så långt som till att två par sagt nej och tre sagt ja, de är intresserade. Sammanlagt skulle hon ringa 12 par så förhoppningsvis kan det bli någon/några fler. Så långt låter det bra. Förra gången vi sålde hus så blev jag så stressad av de där plingen i min mobil. Denna gången är jag hemma med en opererad hand så jag kan följa den ev. budgivningen på internet. Spännande, oåterkalleligt, lite läskigt och skoj- allt samtidigt.
Mellan varven skall jag försöka plocka lite här hemma, ta emot en leverans av ny micro och surfa runt bland alla roliga/tänkvärda/intressanta bloggar som finns att roa sig med. Håller på att lägga upp en lista här med en del av de jag besöker, den riskerar att bli ganska lång. Jag håller också på att lära mig det här bloggvärlden, med gadgets och annat. Nu ett par veckor hemma har jag ju obegränsat med tid. Sitter med vänsterhanden i gips efter en operation och klickar mig därför fram med uteslutande höger. Fungerar rätt bra ändå =)
En sida som jag återvänder till är Martha Stewart, detta under av...ja allt! Det finns inget som hon inte kan tänka sig att piffa till...När jag hittade denna bild blev jag lite sugen på att duka fram en sådan överrakning, vi får se till helgen. Måste hitta "krukor" först

Bild fr Martha Stewart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar